Been a long time

Det var några månader sen jag bloggade, och nästan ett helt sommarlov har nästan gått. Det har varit ett helt okej sommarlov ändå, absolut något jag kommer sakna. Ska försöka blogga lite mera nu när jag börjar gymnasiet då jag och mina vänner lovat varandra att vi ska blogga, så man ser vad de andra gör och så. Men eftersom den här dagen inte bjöd på så mycket så satte jag mej och klippte ihop en liten film av några bilder från min kamera. Bland annat från sista dagen med klassen,skolavslutningen, niornas lunch, Prag och lite annat!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
 
 
 
 
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: